Terug naar Werken bij Westacc

Backoffice Medewerker

Ben jij communicatief vaardig en zit gestructureerd werken in jouw bloed? Krijg jij energie van een dag met veel afwisseling, waarbij je kunt anticiperen en het overzicht kunt behouden? Dan zoeken wij jou! 

Bedrijfsinformatie
Westacc Group BV produceert en assembleert onderdelen voor caravans en campers. Dit internationaal georiënteerde bedrijf levert haar producten aan caravan- en campermerken. Het gaat om producten van technische aard zoals zekeringkasten, invoerdozen, acculaders, schakelmateriaal en verlichting. Al deze producten worden gefabriceerd in eigen beheer, waarbij kwaliteit ten alle tijden voorop staat.

Binnen Westacc is er veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid. De sfeer is goed en jouw inzet wordt gewaardeerd. Iedereen is gedreven en er wordt veelvuldig samengewerkt om het beste resultaat te behalen. 

Hard werken loont! 
Bij Westacc bieden we een moois salaris. Daarnaast is er alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Niet alleen op het gebied van productkennis, maar ook op persoonlijk vlak. Bij aanvang krijg je een tijdelijk dienstverband aangeboden, maar deze hopen wij hierna om te kunnen zetten naar een vast contract. Ook krijg je een goede pensioenregeling aangeboden waarbij de werkgever bijna 2/3 betaald van de pensioenpremie. Uiteraard is er ook tijd om op vakantie te gaan. Op jaarbasis krijg je 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld. Naast een fijne werksfeer en veel ruimte voor eigen inbreng is er ook nog een actieve personeelsvereniging. En omdat de directie van Westacc het belangrijk vindt om gezellig samen te komen wordt deze pot vanuit het bedrijf verdubbeld. Zo kan er altijd wel iets leuks georganiseerd worden. 

Jouw toekomstige werkdag:
Bij jou en je collega’s staat er altijd één ding centraal: een tevreden klant mét de service die ze van Westacc gewend zijn! Je bent zowel communicatief als administratief ijzersterk. Dagelijks heb je per e-mail contact met klanten. Je houdt het hele proces bij voor de klant van A tot Z en weet altijd een statusupdate te geven als de klant hierom vraagt. Door een goede service bouw je mee aan een stabiele klantrelatie.
Je voert onder andere orders in, verwerkt deze, regelt het transport, zorgt voor de juiste facturatie en boekt retouropdrachten in. Daarnaast ondersteun je de Sales collega’s van zowel de binnen- als buitendienst en help je bij het plannen en verwerken van productieorders.
Je houdt actief de afname van klanten bij en treedt in overleg met de klant zodra er afwijkingen gesignaleerd worden. Vanzelfsprekend breng je in bepaalde situaties de inkoop collega op de hoogte, zodat ook die collega op de situatie kan inspelen. Je hebt de verantwoordelijkheid dat de orders op tijd weggaan en dat doe je door middel van ons WMS systeem. Hiervoor werk je veel samen met de Magazijn collega’s. Tijdens verlof van collega’s uit jouw team, is het mogelijk dat je ook de klachtenafhandeling en verkoopprojecten oppakt.

Dit ben jij:

  • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. De Duitse en/of Franse taal zijn een pré;
  • Ervaring met een CRM systeem (wij werken met Synergy) en bij voorkeur ook Exact Globe;
  • Een aantal jaar ervaring in een soortgelijke functie.

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op via [email protected] of telefonisch via 0174-514875.